ARTYKUŁ TYGODNIA: Proste i pożywne posiłki do pracy

Jeśli codziennie zastanawiacie się nad tym, co zabrać do pracy na przerwę, to mamy dla Was kilka propozycji. I co ważne, wcale nie musicie poświęcać dużo czasu na przygotowanie posiłku, a obiecuję, będzie smakował znakomicie 🙂

owsianka-zywnosc-blog

  1. Owsianka jest idealnym daniem na dobry początek dnia, dlaczego więc nie zacząć od niej dnia w pracy? Dzień wcześniej możesz przygotować w słoiczku lub pojemniku: płatki owsiane z dodatkiem owoców i orzechów nerkowca. W pracy wystarczy, że zalejesz całość wodą lub mlekiem i gotowe.
  2. Pełnoziarnista bułka z kurczakiem. Pierś z kurczaka ugrilluj na patelni grillowej z dodatkiem przyprawy do kurczaka. Dodatkowo: serek Almette, sałata, pomidor.
  3. Omlet. Przygotuj omlet z dodatkiem mąki orkiszowej. Dodaj ulubione warzywa drobno pokrojone oraz szynkę i przysmaż na patelni. Omlet możesz spokojnie podgrzać drugiego dnia w pracy.
  4. Sałatka ziemniaczana z curry. Ugotowane i pokrojone w kostkę ziemniaki wymieszaj z 2 cebulkami oraz ½ szklanki migdałów i rodzynek. Wymieszaj. W drugim naczyniu wymieszaj jogurt naturalny z curry i innymi ostrymi przyprawami. Wymieszaj całość z ziemniakami.
  5. Faszerowana papryka. Mięso mielone + kasza gryczana + przyprawy = pyszny farsz. Wymieszaj wszystkie składniki a następnie zapiecz w połówce papryki. To danie bez przeszkód możesz odgrzać w mikrofalówce, a jakie smaczne.

papryka-zywnosc-blog

 

Udostępnij:

Jeśli chcesz poznać więcej praktycznych porad z zakresu dietetyki, bądź na bieżąco z portalem kacikzdrowia.pl i zapisz się na newsletter.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *