Płaski brzuch w zaledwie miesiąc?! To możliwe!

Aerobiczna 6 Weidera – płaski brzuch i widocznie zarysowane mięśnie!

Kto z nas nie marzy o płaskim brzuchu z pięknie wyrzeźbionymi mięśniami? To marzenie każdego! Wszyscy chcemy czuć się atrakcyjni, mieć powodzenie u płci przeciwnej i co najważniejsze podobać się sobie!

cwiczenia

No cóż, nie jest tajemnicą, że wszyscy chcemy pokazywać się na basenie i plaży bez skrępowania, ale pewnie zapytacie jak, skoro macie kompleksy na punkcie swojego brzucha? Nic straconego! Każdy z nas może mieć płaski i umięśniony brzuch o jakim zawsze marzyliśmy. Co należy zrobić? Program, o którym mowa to aerobiczna 6 Weidera, powszechnie zwanej A6W. Program ten znany jest na całym świecie i wypróbowany przez miliony! Efekty są naprawdę zdumiewające!

Jakie funkcje spełniają mięśnie brzucha w organizmie człowieka?

  • Chronią delikatne narządy wewnętrzne znajdujące się w jamie brzusznej;
  • Biorą czynny udział w utrzymaniu prawidłowej postawy ciała;
  • Współuczestniczą w procesie oddychania, wspomagając działanie przepony;

Jedną z głównych przyczyn prowadzących do nieprawidłowego funkcjonowania mięśni brzucha jest nadmierna masa ciała. Najskuteczniejszą metodą na zrzucenie zbędnych kilogramów jest wspomniany już wcześniej trening A6W. Jednak bez względu na to jak wyrzeźbione będą mięśnie brzucha to w momencie gdy nasza dieta będzie nieodpowiednia, przez nadmiar tłuszczu mięśnie nie będą widoczne. Dlatego nie wystarczy tylko ćwiczyć ale trzeba również zdrowo się odżywiać. Zacznijmy od zdrowego śniadania a następnie zjedzmy jeszcze 4 małe posiłki. Ważne! Odżywiajmy się regularnie!

Aerobiczna 6 Weidera jest to zestaw specjalnych ćwiczeń, które mają na celu wykształcić rzeźbę i wzmocnić mięśnie brzucha. Pomagają one w znaczny sposób spalić tkankę tłuszczową. Dzięki A6W możesz pozbyć się „oponki”, zbędnych kilogramów a również w widoczny sposób wyrzeźbić mięśnie brzucha. Warto także pamiętać, że regularny trening sprzyja wykształceniu jak i zachowaniu płaskiego brzucha w przyszłości.

W krótkim czasie pomogą osiągnąć maksymalne rezultaty! Nic nie tracimy rozpoczynając ten trening, jedynie fałdki na brzuchu, a zyskać możemy bardzo wiele – od pięknego brzucha, z którego jesteśmy dumni do samoakceptacji własnego ciała.

Poniżej plan treningu A6W na 42 dni.

Zaczynamy!

A6W

Udostępnij:

Jeśli chcesz poznać więcej praktycznych porad z zakresu dietetyki, bądź na bieżąco z portalem kacikzdrowia.pl i zapisz się na newsletter.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *