Jazda na rowerze, czyli jak zdrowo spalić kalorie?

Jazda na rowerze to sposób na aktywność fizyczną i szybkie spalenie tkanki tłuszczowej. Każdego dnia na rower wsiada ponad milion ludzi. Niektórzy z nich nie wiedzą, nawet, że taka forma aktywnego spędzania czasu, jest bardzo zdrowa.

z13753342Q,Trening-na-rowerze-to-swietny-sposob-by-zrzucic-zb


Rower- na co dzień i od święta
Ciepły maj, jaki mamy w tym roku, sprzyja aktywności fizycznej na świeżym powietrzu. Np. jeździe na rowerze. Warto przerzucić się z samochodu na rower, jeśli nie mamy daleko do pracy. I w ten sposób każdego ranka i po południu, po pracy, dbać o zdrowie i szczupłą sylwetkę.
Dietetycy podkreślają, że jazda na rowerze pomaga spalić tkankę tłuszczową i jest szczególnie polecana osobom, zmagającym się z nadwagą. Podczas długiej jazdy na rowerze nasz organizm spala tłuszcz, a dodatkowo, pozbywamy się cellulitu z ud i pośladków. Wystarczy już 20 minut jazdy na rowerze dziennie, aby zauważyć skutki.

Wbrew pozorom, to nie szybkość jazdy na rowerze decyduje o tym jak szybko spalamy kalorie. Ważne jest utrzymywanie stałego tempa jazdy i ciągłe pedałowanie. W ten sposób organizm cały czas pracuje, a my spalamy kalorie.

Jazda na rowerze gwarantuje skuteczne odchudzanie. Sprawia, że sylwetka jest smuklejsza, a wygląd mięśni brzucha, ud i pośladków poprawia się.
Poza walorami estetycznymi i zdrowotnymi, jazda na rowerze, to też sposób na ciekawe spędzenie czasu, np. ze znajomymi, lub bliską osobą.

Udostępnij:

Jeśli chcesz poznać więcej praktycznych porad z zakresu dietetyki, bądź na bieżąco z portalem kacikzdrowia.pl i zapisz się na newsletter.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *