Ćwiczenia podczas odchudzania

Zdrowe i rozsądne odchudzanie nie może obyć się bez aktywności fizycznej. Wybór mamy tutaj duży: jazda na rowerze, pływanie, bieganie, lub ćwiczenia. A wiecie jak powinno się ćwiczyć? 

sh_25937635-423de324b0be80181174b0fecb135104

 

Ćwiczenia na modelowanie brzucha, pośladków, ud, lub ujędrnienie ciała- każdy może wybrać taki zestaw ćwiczeń, który najbardziej mu odpowiada, zależnie od tego, którą część ciała chce odchudzić.

Ćwiczenia są bardzo ważnym elementem odchudzania. Można je wykonywać w domu, lub na siłowni. Można ćwiczyć samemu, lub w towarzystwie znajomych, lub rodziny.

Ćwiczenia nie muszą być nudne, ani monotonne. Można dobrać do nich odpowiedni podkład muzyczny, aby umilić sobie czas podczas wykonywania przysiadów, lub skłonów.

Ćwicząc, warto pamiętać, że intensywność spalania tłuszczu w organizmie zależy od tego jak długo ćwiczymy.

Przez pierwsze 20-30 minut treningu, organizm spala głównie zapasy cukru, zgromadzone w mięśniach i wątrobie. Dlatego, aby skutecznie schudnąć, najlepiej wybrać lżejszy, ale dłuższy zestaw ćwiczeń.

Jednak żadne ćwiczenia nie przyniosą spektakularnych efektów, jeśli nie dołączymy do tego zmiany diety i nie zaczniemy jeść zdrowo.

Ćwicząc, musimy się zdrowo odżywiać i jeść, przede wszystkim, dużo warzyw, ponieważ są one sycące, a zawierają mało kalorii.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat ćwiczeń, wykonywanych w czasie odchudzania?
Zostań na tej stronie!
Zapraszamy!

Udostępnij:

Jeśli chcesz poznać więcej praktycznych porad z zakresu dietetyki, bądź na bieżąco z portalem kacikzdrowia.pl i zapisz się na newsletter.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *